tummen ner för regn

ahh, fyfan vad kallt det var att köra moppe i regnet. Nog för att jag bara for till tobbe och hem därifrån sen. Vart tog den underbara vårsolen vägen? :( skit också..

kom iallafall nyss hem från tobbe då, åt lite köttsoppa innan jag satte mig här =p är riktigt trött känner jag.. och ändå har jag sovit fyra timmar efter skolan. jag var helt död alltså. Sen blev jag på dåligt humör när jag vaknade och var skithungrig, så hade dom inte gjort någon mat. haha.. men mamma var gullig och ställde sig å gjorde mat direkt. sen for jag då till tobias. Har inte gjort så mycket annat idag förutom skolan då. Ska snart sova så jag orkar med skolan imorgon. har lite arbeten som måste bli klara! och jag hoppas att det fan inte regnar imorgon, då blir jag galen.

nu är det exakt en vecka kvar tills jag fyller 17 år, värdelös ålder, men det är alltid roligt att fylla år :) Fast där vid 25 års åldern vill jag inte fylla år nåmer ;) haha..

nåja, vi hörs imorgon då.
pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu