sweet dreams

Hej =) bloggar lite sent, ja vet! men var tvungen att göra någonting så att jag blir trött. Tobbe,jimmy och modig kom och hämtade mig vid sju. Då skulle vi iväg till motorgården och byta ruta. Men då var det stängt så vi for till mig för vi hade ingen annanstans att vara =p så där var vi och bytte ruta till mercan. Grabbarna var rätt duktiga! tog två timmar typ. Trodde det skulle ta längre. Medans de skulle torka gick vi in till mig, drack kaffe och såg en film. Sen vid 11 gick vi ut till garaget igen. Vi beslöt oss för att lämna bilen dära över natten så att det får torka. så vi lånade mammas bil och for hem. men just när vi skulle sussa ringde hedman och frågade om vi ville följa med en sväng med han och per =p så det gjorde vi. Snurrade runt i stan med hans nymerca. men det var typ inga bilar eller människor ute, haha.. har aldrig sett det så dött. Vi for hem sen efter ett tag och nu ligger vi här och klockan är halv ett. Och det är dags för mig att sova. Börjar halv nio imorgon så.

puss&godnatt
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu