söndag

hejsan.. idag vaknade jag med min sötaste pojke brevid mig.. =) vaknade vid tolv ungefär, låg kvar i sängen och myste ett tag sen gick vi ner för att äta frulle =)

igår firade vi våran tre års dag =) vi skulle först gå på bio men vi kom inte överens om vilken film vi skulle se, Så vi bestämde oss för att gå och äta på walforf =) Så mamma skjutsade dit oss vid sju.. =) Vi åt kött och gratäng i rödvinsås och massa grönsaker osv =p det var ruskigt gott. Sen till efterätt åt vi glass, friterade bananer och chokladsås. Mycket gott det också. =p sen gick vi till anatolia en sväng.. och vid halv nio tog vi bussen hem till mig =) Där myste vi på i soffan framför en film, <3 hade en jättemysig kväll :) Älskar dig tobiiaaassss <3

Just nu ligger jag i tobbes säng och nöter lite dator och ser på tv =b .. vettefan vad man ska hitta på idag, säkert bara ta det lungt :b det är ju söndag.. då brukar det bli en lugn kväll.. men man vet aldrig =) men nu ska jag snoka runt lite, ha det bra ;D puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu