onsdag

hej :b kom just hem från stan, är helt slut i fötterna och benen efter att hållt igång hela dagen sen klockan sex imorse. så det var jävligt skönt att komma hem och bara sätta sig ner och ta det lungt =p Har iaf varit på stan med lovisa =) provade kläder åså, sen kom ela,maya och erik också:) så vi var med dom ett tag =p just nu sitter jag bara här för mig själv och väntar på att tobbe ska ringa så ska jag hämta honom :b sen ska vi till älvsbyn och köpa nya fälgar åt mercan, blir nog nice (Y) satan vad jag längtar till imorgon ;b och lördag kommer också bli grymt kul.

nu ska jag snoka lite,
hörs sen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu