måndag

ny vecka,nya möjligheter

hej på er :) Idag tog jag mig upp klockan sju, klev upp direkt klockan ringde och det är fan imponerande! haha.. Börjar iallfall klockan tio =p så jag ska ta bussen som går halv :)

glömde att skriva igår kväll, men jag var då hemma först och spelade bingolotto med mamma och tobbe. Åt morötter,gurka,dipp,chips,godis, ja.. massa onyttigt. Fast nog var jag lite nyttig också när jag köpte morötter ;D Det är så mycket godare att dippa det än att dippa chips =p haha, jaja.. sen kom frida och rebecka och plingade på dörren och frågade om jag skulle med och köra till b-näset. Så det gjorde jag =) Var med lukas,erik,macke osv =b sen for vi hemmåt vid tio, for förbi tobbe snabbt, sen skjutsade jag hem frida och tillslut så var jag hemma :) Trevlig kväll.

nu ska jag borsta tänderna och gå till bussen,
hörs sen
hejdå!

0761310848 ring om det är nå, har slut sms.. så jag dissar er inte :) Ska fylla på imorgon!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu