lördag

tjenare. Trött som fan, men jag har tagit mig upp från sängen :) Blev lite sent igår.. haha

det var jag tobbe jimmy henri och ida :) for ut och snurra i stan, träffade massa trevligt folk osv. Vi for även och käkade på max och det var nå jävulst gott :) Sen vid halv ett skjutsade vi hem jimmy och ida :) Och då for vi till örnäset för jag skulle träffa frida och nathalie =) Så det gjorde vi, och dom följde med till stan ett tag :b vi sjöng så att henri nästan körde av vägen... nämen. nästan;) sen for vi tillbaka till coop. Där var lukas,ogge och ted =) Dom hoppade också in bilen, trångt blev det så jag hoppade fram till tobbe =p men vi stod bara still. Satt och sociala åså. Sen kom joppi och hämtade ted,ogge och lukas :) Så då for vi till stan igen och gled runt.. Sen började det bli jävligt dött ute så då for alla hemmåt :b och nu sitter jag här och är hungrig som fan. Jag och tobbe ska hem till mig nu och kolla om det finns nå gott att äta :)

Måste duscha och göra mig klar också.. det blir toscana ikväll! pappa spelar (Y)
vi hörs sen snyggingar. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu