godnatt

hoppsan. Har kollat lite fel, det är inte nu i helgen vi firar tre år, det är nästa helg;)

haha.. iallafall. Jag for inte och övningskörde direkt efter maten.. for med mamma till sjukhuset och träffade min gammelmormor. Tycker så synd om henne, hon fällde några tårar och sa att hon inte vill vara där nåmer, hon är så söt ju! <3 vi stannade där i ungefär en timma.. sen for vi hem igen. Och då for jag och pappa och övningskörde :) det gick väl bra, blev bara lite sur ibland när allt inte gick som de skulle. haha.. men annars så var det ok. Kom iallafall nyss hem från tobias, skulle egentligen sova där, men jag orkade inte eftersom jag ska duscha och grejer på morgonen. och det känns bättre att göra det hemma, plus att jag inte vill väcka hela hans familj med hårfönen ;) haha.. Vi har iallafall varit en snabbis hos hans mormor och fikat lite, sen for vi till ica, köpte lite godis ;) hiih,  vi blev så sugna! Sen hem till tobbe och såg på efterlyst.. och efter det följde han mig en bit hem, så nu sitter jag här och gör inte alls så mycket. Har redan gjort mig redo för sängen, så nu blir det att kolla lite bloggar, ringa babe och sedan sova. hörs img, puss&godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu