fredag

hej sötisar =D sista helgen nu innan skolan.. den kommer att gå fort.

har iaf nyss vaknat, tobbe står och gör cola åt mig =D i en sån där, maskin ni vet. glömde bort vad den hette. men iaf, igår var jag ju med martaaajna :b och senare på kvällen for vi ut med henri och tobbe =D gled som vanligt omkring in tha city. Sen lekte vi lite i driven som vanligt.. hahaha!! dom måste ju tycka att vi är riktigt störda alltså. jaja, nog om det =D

idag blir det att vara med min älsklingen min :) blir en riktig myskväll, hihi! Och imorgon ska jag till happis med tobbe,henri,martina och pekka :D Det ska bli fett kuuuuuul, ;D Hörs sen... byyyyeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu