andra avenyn

hej mina vänner..

min älskade pojkvän for just hem =) idag har vi varit ute med mercan en sväng, till biltema där henri skulle köpa nå stuffs :b sen for jag hem och bytte till mjukiskläder, så skjutsade mamma mig till tobbes mormor :) Hon fyllde år idag så vi har varit där och ätit middag och tårta :b det var gott! sen vid halv sju så for vi ner till isbanan i lövskär för tobbe skulle övningsköra lite.. mest sladda åså ;D haha.. för han ska snart göra halkbanan så han ville prova på. Men fyfan vad jag blev rädd asså.. haha! Sen vid tjogo i åtta for vi till ica och köpte lite gotta till andra avenyn som vi såg för en stund sen. Lite tråkigt slut på dethär avsnittet, men när man fick se vad som skulle hända nästa gång blev jag nyfiken.. nu är det bara att vänta tills nästa tisdag :b men det går nog fort! Nu så ska jag gå ner och tvätta bort sminket och borsta tänderna, sen ska jag faktiskt sova för jag är hur trött som helst! Vi hörs imorgon, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu