onsdag

hey =b har praktik idag också, har nyss ätit lunch =p jag börjar klockan ett igen. och sen slutar jag halv tre ;b chill! jaja, ska skriva lite om igår eftersom jag inte har haft tid att skriva.

Var då först på praktiken till klockan 3. och efter det for jag och anna på stan =D vi gick med emma,amanda,camilla och alicia =) fast jag och anna gick själv först, och då köpte jag; rouge, ögonskuggor,en pudersvamp, rougeborste,kofta och en väska :) slänger kanske in en bild på tröjan och väskan sen =P hehe, och efter stan så for jag ut med frida ett tag, också var vi en sväng till nina och satt och pratade :) träffade amandala också <3 hehe.. Idag ska jag umgås med tobias, men innan det ska jag övningsköra med pappa :b ska bli kul!

men jag kan skriva lite senare, jag ska typ duscha eller nå, jag börjar ju trost allt om en timma igen, så jag hinner, pusstjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu