tidsfördriv, sju sanningar

Här är reglerna:

1. Berätta 7 sanningar om dej själv
2. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg

Sju sanningar om mig:-
1. jag är så jävla svartsjuk
2. jag ska alltid ha rätt
3. jag visar inte när jag mår dåligt
4. jag tittar under sängen ibland innan jag ska lägga mig ;)
5. jag tycker om min mamma jättemycket
6. jag längtar till skolan, just nu
7. jag jkan inte lita på någon



ja, det var det . jag och tobbe har nyss ätit någon macka. vi ska snart till mig och hämta min dator. sätta i en ny hårddisk åde. sen vet jag inte, typ, mysaaaaa framför tv,n som tidigare =) nåja, nu ska jag ringa min mamma;D puss och hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu