ny design

hallå :) som ni ser har jag en ny design, men inte jag som gjort den. Utan det är en tjej som heter elin som har gjort den, :) väldigt fint. så jag får tacka så mycket :) ja, vad ska man berätta om idag =b hm.. jag har varit lite överallt idag med tobbe och henri, tex på biltema,åhlens och sedan till gammelstan :) tobbe skulle byta sin mt5a mot en crosss.. men killen ville fundera ett tag ;b han blev mer intresserad av min vespa ;) hahah. kul de var ;b men jag ska då inte ha en cross =O jag håller mig till min söta moped. he-he! nämen sen påvägen hem for vi förbi min farmor, för jag behövde låna toaletten, var så pissnödig =P Jag fick även godis,en tunika och en film av henne >  the last kiss =p vi ska se den om ett tag :) men det var iallafall snällt. Och efter det for vi hem till tobbe och hämtade ett fiskespö =) för min syrra skulle och fiska och hon hade inget =) så. Föressten, någon som vill umgås med mig imorgon?:D hör av er isf =p > 0761310848. jamen nu ska vi gå ut och ta en smoke. Men jag kan skriva sen innan jag går och sover :) kan säga om filmen var bra eller inte. men det hoppas jag :) nåja, jag hör av mig och nån timme eller så =) och ni som ska sova nu, godnatt :).

madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu