lördag

tjo, igår började dagen med att jag var på stan =) Först gick jag med mamma sara och anna =) och jag köpte en randig tröja för 99kr på h&m, och en kjol som man ska ha till tröjan, som gick på 149kr på gina. Hittade även mig en skinnjacka på h&m för 500kr, den skulle egentligen kosta 1000kr, men det var halva priset så det var ju bra :) och sen köpte jag ett par tights för 30kr på h&m. Så , det blev jag nöjd med =) och min nya mascara har kommit också som jag beställt =) den var ändå fett bra. Och min foundation skulle  komma nu till veckan också =p najsnajs! efter att jag hade gått med mamma och dom, så mötte jag frida och camilla på stan =) gick omkring och kolla lite åså =p sen åkte vi hem med mamma :) jag hoppade av hos tobbe för jag hade min moppe dära ^^ och sedan for jag hem och gjorde mig klar. efter jag hade blivit klar och ätit åså skjutsade jag tobbe till stan för han skulle hämta nycklar av hans mamma=) sen skjutsade jag hem han igen =) nåja, direkt efter det for jag till camilla =) där fixade vi oss lite till, och gick sedan till ica. Och där ringde vi frida osv, dom var vid vårdcetralen, gick dit och alla drack lite smått. var inte där nå länge, för vi gick till en lokalfest, jag frida aggie sanna camilla linus och ellen =) tobbe ådom kom även dit sen =) det var ju trevligt till en början :) men sen började alla bråka och blablabla.. jaja =p drack bara vin=) ville inte bli så fuill, men jag kände inte av ett skit. men det var ändå bra =), men nu ska jag och tobbe till emil för tobbe skulle göra ngt dära.. Och senare ikväll ska jag sitta barnvakt, typ vid elva :) aja, nu ska jag kilaaa =) kan ladda upp nå bilder sen på pixbox från igår =p
hhehhahferre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu