hos älskling :)

åhh, nu är älskling hemma :) for hit dirr han ringde ;b haha.. han fick kanske inte tusen pussar, men många iallafall:) haha. vi ska alldeles strax krypa ner i sängen och mysa tills vi somnar;) för tobbe ska följa med mig imorgon till skolan och vara där hela dagen :) hihi, mycket trevligt =b , efter de blir de typ arbetsförmedlingen =) men nu ska jag tvätta bort sminket, borsta gaddarna osv :) haha, jaja pusshejdå!


JAG ÄLSKAR DIG TOBIAS JOHANSSON!
MEST AV ALLT I VÄRLDEN! OCH DET SKA
ALLTID VARA DU OCH JAG, ÄLSKLING <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu