fredag

japp, fredag =D men, skolan har gått så jävla fort.. man kan tro att det fortfarande är måndag. haha, jag var iallafall ledig idag =) skönt var ju det. Så när vi vakna åt vi frulle osv, sen drog vi på stan, jag roboz och tobbe. Vi gick först till kungs för att hämta roboz betyg. Sen drog vi och köpte nå läsk. Och då ringde mamma och sa att hon var påväg till stan och frågade om jag ville gå med henne, och det ville jag =) och medans jag gick med mamma på nå affärer var tobbe och roboz på skatteverket. ellernåsånt. Ja, jag och mamma gick på hm,ur och penn osv. jag hittade mig iallafall ett långt halsband,örhängen,armband och en söt liten väska. Mamma köpte lösnaglar,nagelack och en nagelfil=) vi ska ju på brölopp imorgon =D hihi, =) och igår var jag också på stan, med mamma tobbe och anna. Jag köpte bara en dop-present :) också hittade jag en röd jacka som jag ska köpa från veromoda. och ett par snygga skor =) vet när. men snart =D imorgon ska jag på stan igen med tobbe och hans mamma, för tobbe ska köpa en jacka :D och sedan brölopp då. Och sen på söndag blir det först dop. Sen följa tobbe,matte&ammi till elin för hon fyller år :D aja, vi ska dra till ica nu, vi ska hålla roboz sällskap när han käkar. å vi ska köra godis , pussheeeeeejdå:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu