torsdag

hejhejhej bloggen!
 
Idag har man varit lite piggare. Hunnit med en hel del på jobbet :) känns skönt. Kom precis till A.. Vi håller på att laga middag åså, sen ska jag spöa honom i bilspel ;) ojoj! Kaxig är han, men jag är ju mästare! Han vet bara inte om det ännu, hehe ;D
 
Han har ju bokat en resa till alanya på söndag med Andreas. Lite surt att man knappt hinner ses en vecka ens efter att jag kommit hem .. men vadfan, förstår att han också vill iväg. Han kommer nog ha det bra :)
 
Annars dårå? Händer inte speciellt mycket. Jobbar 11-19 imorgon och efter det blir det en kaffe och surr med Frida på friends. Mycket att ta igen! Och på lördag åker jag till piteå för att vara barnvakt åt mina småkusiner, ska sova över där också.. känns lite trist nu eftersom Andre åker på söndag, hinner bara ses imorgon. Det suger. Men han skulle nog komma dit iallafall och åka hem på lördag natt :) Då hinner vi mysa på lite iaf.
 
Nu måste jag kolla till maten, den är väl säkert redan bränd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu