söndag

Idag mår jag precis som jag förtjänar. Men verkligen värt det.
 
Personalfesten igår var grym. Började med bowling där jag förlorade rätt stort, haha.. och efter det så blev det att avnjuta en god middag tillsammans med världens underbaraste arbetskamrater. Hade verkligen en toppen kväll. TACK till alla närvarande ♥
 
Har legat i sängen hela dagen. Hjärtat var gullig och hämtade mat från max så jag kanske skulle må lite bättre. Men jag är fan sjukt seg fortfarande...
 
Är på storgatan just nu. Gick på konsum och handlade lite dipp och grönsaker som vi ska smaska på hemma hos A lite senare. Blir väl att se någon film åså. Älskar söndagar!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu