onsdag

Godmorgon!
 
Jag lyckades somna om iallafall. Vaknade kl 9 :) Så jag har redan hunnit diska och plocka bort lite. Anna ligger som en död säl i soffan, hon kan inte ha sovit speciellt länge.. så vågar inte väcka henne ännu.
 
Ska möta upp R på stan lite senare, Vi måste in på bolaget och handla lite magiska drycker tills ikväll. Sedan går vi hit och gör oss klara. Julle skulle väl hämta oss klockan 18 och då börjar våran bilfärd på två timmar.. Undra vart vi ska? ;)
 
Ska göra någon god frukost att bjuda anna på innan jag skickar iväg henne, Fick en order av mamma att hon ska på AF. Det är inte lätt att få upp denna dam då hon älskar att sova. Haha!
 
 
Inte hade jag tackat nej till denna underbara frukost just nu!
Tepe mountana restaurant, himla mysigt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu