onsdag

Godmorgon!
 
Har sovit mellan 00.00 och 06.30 ungefär .. så nu känner jag mig hyffsat utvilad. Sov hemma inatt.. Kunde inte ställa mig upp igår eftersom jag hade sånna jävla kramper i magen. Men nu har det gått över, tack och lov. Tror det har mycket att göra med stress, och att jag alltid har bråttom då jag äter, dricker för lite osv. Måste verkligen börja ta det lugnt, Stressar när jag inte behöver. Av ren vana, så jag ska försöka lugna ner mig när jag är hemma. Men jag har alltid varit så att jag vill ha allting klart, kan inte lägga mig i sängen och ha någonting ogjort. Om ni fattar? Sjukt jobbigt iallafall.. Önskar ibland att jag var som A, haha.. han är helt klart motsatsen!
 
Sitter och dricker kaffe och äter en bulla. Nyttigt va?? Men det var det enklaste att ta fram ;) Är inte så mycket för bullar faktiskt.. Men till kaffet är det perfekt, Brukar doppa ju ;) mycket godare!
 
Ska iallafall åka till jobbet på cirka 20 min.
Jobbar resten av veckan också, Dock ledig helgen.
Då har vi fest för sommarpersonalen också, kommer bli KUL! :)
 
Är inte ens sugen på att festa mer, bara vid specilla tillfällen om jag känner att det kan vara värt.
Eller fick jag en för stor dos av det goda nere i alanya? Haha. Herregud.. ;)
 
Ha en trevlig dag så hörs vi senare.
 
 
Love ya!
tack för att ni finns, och att ni är dom ni är ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Alanya Becka

Försök ta dig tid en halvtimme om dagen ungefär. Kom på vad det är som gör dig avslappnad.
Det som gör mig extremt avslappnad är tex musik. Och inte vilken musik som helst, utan julmusik!! Ja, det låter ju jätteknasigt!
Jag stressade alltid röven av mig förr och kunde ha ångest en hel dag om jag gjort något litet fel på jobbet igår. Tex att jag glömde ställa kopparna där de ska vara, nu står de bland disken.
Sådana jättekonstiga saker!
Jag sökte till och med hjälp för det och sedan jag kom på vad det är som gör mig riktigt avslappnad ägnar jag en halvtimme om dagen åt att slappna av. Det har hjälpt mig jättemycket! Jag är inte alls lika stressad längre. Jag får inte magkatarr och liknande längre. När jag fick magkatarr kunde jag knappt resa eller röra mig så som du känner nu.
Så ja, nu vet du det.. Att jag lyssnar på julmusik mitt i sommaren också ;) Hahaha! Det om något skulle väl ge ångest men inte mg :)
Kram

Svar: Känner igen mig!! Ska absolut försöka med det.. tack för tipset! Men det är ju så kanske när man har ett stressigt jobb. Jag drömmer tillochmed om jobbet, väldigt ofta! Hahah, jamen julmusiken kanske fungerar, ;) (y)
MADDE

2012-09-19 @ 09:30:03
URL: http://xbecka.blogg.se
Postat av: frida

love u 2! och saknar dig :( hatar att man måste vara vuxen och jobba och sköta allt, kommer ihåg förut då vi alltid gjorde allt ihop! haha. varför kan man inte vara "liten" igen? tänk att vi varit vänner så jäkla länge ändå, och alltid umgåtts mycket förutom något uppehåll då& då. Är så glad att vi hittat tillbaka :)

Svar: Åh, ja! Ellerhur... Sjukt trist. MEN, vi kan fortfarande ha kul om vi vill ;) Det handlar bara om att leva fullt ut, ;)
MADDE

2012-09-19 @ 13:17:23
Postat av: becka

Tack för att du också finns gumman! du är underbar och jag älsker ER BÅDA så enormt mycket! och jag håller med dig madde det är fan bara vi fortsätter leva fullt ut än fast vi blivit "vuxna". Våran fest och påhittiga sida kommer alltid finnas kvar. Gäller bara att ta tag i saken!;) Älskar er!

2012-09-20 @ 00:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu