lördag 15 september

Godmorgon!
 
Trodde jag skulle få sova bra inatt när jag var så trött igår. Men icket, har legat vaken sedan 04.30 & har inte kunnat sova en sekund efter det. Jag förstår fan inte. Hittar liksom ingen anledning till varför jag sover så dåligt som jag gör.. Eller okej. Där ljög jag.. Lider av en sådan beslutsångest just nu. Om det nu kan vara pga det..
 
Whatever. Ligger iallafall nergosad under täcket med kaffekoppen brevid mig. Jag vill inte kliva upp. Jag fryser nå så förbannat. Man känner verkligen hur kallt det har börjat bli ute, Dock är det mysigt med höst.. men värmen saknar jag.
 
Ska ligga kvar en liten stund till iallafall, sedan måste jag börja göra mig klar. Går jag ut såhär tror väl folk att jag knarkat eller nå. SÅ förstörd känner jag mig just nu. Haha!
 
Nåja, tagga till för jobb nu!!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu