less

Varför ska alla jävla resor vara så dyra nu? Eller egentligen inte dyrt. Men brukar åka en sista minuten till alanya för 2000 när jag inte har bokat månader i förväg. Och känns ganska jävla onödigt att betala cirka 5500 för en vecka i oktober? (blir dyrare när jag ska ha enkelrum) Plus att jag ska dit för några möten, så känns inte värt. Jag behöver egentligen inte hotell, men flygstol kostar samma som flyg & hotell. Så det kvittar ju. Åååååååh. Bara hoppas på att dom sänker priserna snart.. Får inte vara så snabb på att boka. Håller tummarna nu! Annars får jag ta allt på telefon, vilket jag absolut inte är sugen på. Döö......
 

Är det någon som har tips på sidor med sista minuten får gärna droppa en kommentar.
Har dock kollat dem flesta, tex reseguiden, destination, ving, detur, nazar... ah. you name it. Men om det finns någon jag kanske inte ens har tänkt på? Taaaack på förhand ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu