Hejdå sverige

Lite hastigt sådär. 14.00 imorgon är jag framme i alanya. Åker till stockholm ikväll och flyget därifrån går 07.00! Har inte fattat riktigt att jag åker... haha. Sjukt spontant. Men nu får jag äntligen fixa klart allt. Blir mest troligt jobb där i sommar, har nog inte ens nämt det för er. Ingenting är helt 100 ännu. Men ska som sagt dit ner nu för att fixa ett och annat samt kolla på en lägenhet. Man vill inte betala för någonting man inte ens sett i verkligheten.. kanske är värsta råttboet.....
 
Det känns dock förjävla jobbigt att vara utan A. Vi har bara hunnit ses knappt tre veckor sedan vi båda kom hem. Kommer sakna honom enormt. Min fina!
 
Och ja .. vi får helt enkelt se hur allting blir. Men tar jag inte denna chans nu kommer jag aldrig att göra det. Kommer inte precis åka hit när jag blir äldre. Det måste ju liksom hända nu eller aldrig. Förstår att ni kanske tycker jag är galen. Haha, men man lever bara en gång. Right?
 
Ska iallafall sätta igång med packningen nu. Inte den blekaste aning hur vädret är där nu så får väl kasta ner lite blandat. Eller Rebecka som bor där tyckte att något varmare borde jag ta med till kvällen iaf. Tillochmed träningskläderna får åka ner!!! haha.. ska inte på någon fest-resa precis, så kommer bli sjukt härligt med lite morgonpromenader!
 
Måste ladda ner ett gäng med låtar. Fysatan vad nervös jag är. FYRA flygresor, vill ba grina.
 
Har med mig datorn. Internet på hotellet och inne på rummet för en gångs skull. Tacka fan för det. Så bloggen kommer hållas uppe med uppdateringar och bilder.
 
Önska mig lycka till ;-)
Bloggar senare ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Becka

Lycka till!! <3 Love you

Svar: Tack hjärtat!
MADDE

2012-09-25 @ 17:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu