gääääsp

Hej på er!
 
Vilken dag alltså. Har knappt suttit ner en sekund. Först NU har jag lagt mig ner i sängen.. hade velat lägga mig för längesen men har inte haft tid.
 
Jag har jobbat från 9 till 19. Efter det blev det raka vägen hem till päronen för att kasta i mig middag. Gick sedan och hämtade bilen för att åka & handla, och till sist åkte jag hem till Andre för att städa undan lite. Men nu äntligen är jag hemma på storgatan i min älskade säng.
 
Jag har så jävla ont i mina knän också.. helt jävla otroligt :( Ska jag inte ens kunna träna längre? Direkt jag överanstränger dom så får jag världens värk. Dom pajjade totalt pga fotbollen.. Och nu har det kommit tillbaka. Skulle inte förvåna mig om jag har vätska i dom igen.. Helvete satans fan.
 
Nåja, Nu ska jag läsa lite bloggar, surra lite och sedan släcker jag ner. Imorgon har jag en massa barnkalas att ta hand om, och när jag slutar ska jag till farmor där vi ska fira mamma, lillasyster och farmor's syster. Snacka om att 'ja må han leva sången' kommer att snurra runt i mitt huvud ett bra tag.. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu