fredag

Äntligen fredag!! Dock jobbar jag idag men det känns inte det minsta jobbigt faktiskt. Jag somnade strax efter tio igår och jag är utvilad idag. Hur underbart som helst. Börjar även 11 så ska absolut inte klaga :) Har en massa kalasbackar och dukningar att fixa klart idag, Så tiden kommer rulla på. Är en hel del som ska göras. Är ju ledig i helgen så känns som en självklarhet att förbereda så dom slipper paniken på lördag.
 
Har precis dragit ett varv med nagellack. Ids inte göra en fransk manikyr förrän imorgon, så jag kör på mitt mattrosa idag igen. Förstörs ändå när jag jobbar.
 
Är fortfarande lite sur över att mina leggings är restnoterade. Alltså, Dom skickas till mig när dem återigen finns på nelly's lager. ÅHH! Dom var skitsnygga ju, och passar till ALLT typ. Jävla skit.... Aja, har ett par liknande så får väl köra på dom.
 
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe innan jag börjar bege mig. Helst av allt hade jag velat följa med till sjukhuset och hälsa på min mormor. Tror hon hade uppskattat lite kramar ♥ Hoppas hon blir bättre snart. Life is so unfair.
 
Ha en bra dag så hörs vi senare.
Puss
 
 
 
En bild från personalfesten förra året.
Då var man ljushårig också. Omg, So not me! Men kul hade vi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu