-

Tacka fan för att dagen gick fort. Har seriöst sprungit igenom hela dagen... värre än ett hårt träningspass typ. Haha.. Sen ska man lära upp den nya personalen också, Det gäller verkligen att försöka hålla ihop allt så gott det går. Men alla har varit jätteduktiga, verkligen!
 
När jag slutade var det bara att byta om till finkläder och bege mig till farmor där alla redan var samlade. Åt en jättegod middag och myste på. Supertrevligt.
 
Har precis skjutsat mamma och pappa till bergnäset. Och nu ska jag bara ligga i soffan och slöa tills det är dags att hämta dom. Jag är dock sååååå sugen på att gå ut. Men icket. Min kropp och mitt huvud skulle aldrig orka med det.. tyvärr. Ska försöka få mig en bra sömn istället. I really need it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu