söndag

Hej på er!
 
Hade fullt upp igår. Jobbade 9-19 och det var mycket att göra ända tills stängning. Kul med sånna dagar faktiskt, OM jag inte hade haft magkramper hela jävla dagen.. hade det i fredags också och det har inte släppt riktigt än. Håller på att bli fullständigt galen på detta. Har varit till läkaren för ett tag sedan men dom hittade inga fel alls. Men jag och mamma ska åka tillbaka i veckan, för det här känns fan inte okej. Det är väl inte normalt att inte kunna stå upprätt på tre dagar pga smärta? Sjukt jävla less.
 
Ska iallafall åka mot jobbet snart. Lär bli lika mycket att göra idag. Men jag har inget emot att jobba dessa gråa dagar. Skönt att hålla sig sysselsatt.
 
Igår efter jobbet åkte jag, Rebecka och André iväg för att lyssna på pappa som spelade. Men som sagt, magknipen tog över totalt så vi var hemma redan 22.30 ... Men hade trevligt den lilla studen vi var där.
 
Ikväll blir det söndagsmys. En film och lite gott till det!
 
Bloggar senare.
 
 
Testar att ladda upp en bild från instagram. Skönt ändå att man kan göra det nu (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu