onsdag

Nu är jag less på att vakna mitt i natten. Somnar alltid före tolv. Vaknar mellan 3-4 VARJE natt och sedan kan jag somna om direkt. Varför är det så?! jag förstår inte.
 
Frida kom iallafall förbi för ett tag sedan. Drack kaffe och surrade på :-) Har inte träffats på länge så det var supertrevligt. Fanns mycket snack att ta igen ;)
 
Sitter och dricker lite mer kaffe nu. Ska snart byta om och bege mig till gymmet. Ska bara träna på actic månaden ut sedan byter jag till fitness! Hinner knappt träna något när jag jobbar eftersom dom stänger så tidigt. Så det blir både närmare plus att jag kan träna precis när jag vill på fitness. Dom från mitt jobb, mamma + syster tränar där också :) Det blir perfekt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu