Måndag

Hej på er!! Har inte ens orkat försöka uppdatera då internet som sagt suger. Men nu är jag på narcis och här funkar det utmärkt.

I förrgår var jag lite överallt. The doors, latino, osv. Tog det rätt lugnt. Jag orkar verkligen inte festa varje kväll. Har varit så himla skönt att gå ut även fast man inte häller i sig mängder. Iaf, när the Doors stängde satt vi där två timmar och surrade med personalen + deras flickvänner. Var jättetrevligt! Sedan for vi hem till haci och özkan för att dricka jucie och äta lite goda frukter.

Igår blev det också lugnt. Satt på babaoglu och spelade kort åså:) sedan gick jag till the doors och var där till ett ungefär. Skönt när det inte är så mycket folk där faktiskt!

Sitter just nu på narcis och dricker en kall cola light. Det är åska också, typiskt :( .. Får hoppas det blir bättre väder sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu