det här med matlagning

Pappa bad mig börja med middagen så skulle han komma tillbaka på en stund. Jag började då att steka köttfärsen, Fick byta stekpanna eftersom den var för liten. Men då var tydligen den andra också för liten, så fick byta till den tredje. Sedan klagade han på att jag tagit för stor kastrull till spaghettin. Haha! Frågade även vad man har i köttfärsåsen mer än lök... Han kollade på mig som om jag vore dum i huvudet. Men vadå? Hur ofta lagar jag mat hemma? Never. Är ju knappt aldrig här. Men någon gång måste man ju lära sig ;) Ska gå och hjälpa till nu så kanske jag blir lite klokare ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu