Tungt

- att vara 20.

Haha. Skämt och sido.

Har haft släkten på besök idag vilket var väldigt trevligt. Fått massvis av fina presenter och blivit omringad av underbara människor. Tusen tack.

Just nu sitter jag, min morbror, andre, Martin, Sara, mamma och pappa i vardagsrummet och dricker några goda drinkar. Man är väl lite på lyset men dock jävligt seg och just nu vill jag bara lägga mig och sova.

Imorgon beger jag mig till alanya. Som om jag längtat. Har en massa måsten som vanligt att göra innan jag far. Kanske därför jag känner för att sova. Haha. Har inte ens packat klart.... Fem par skor har redan tagit plats i väskan och fler vill jag ha ner. Vad är felet?! Kommer hinna packa om ett x antal gånger. Ouhhhh.. Fyfan . Nervös är jag också.. Att resa själv är riktigt enkelt. MEN .. Flygresan. Kan inte ens förklara hur rädd jag är.. Flugit hur många gånger som helst men rädslan tycks aldrig försvinna. Det är fan inte kul att känna såhär varje gång man ska iväg .. Har mardrömmar flera månader i förväg. Blir mer än en vinflarra imorgon vill jag lova......

Nåja. Nu ska jag umgås med mina fina. Kommer sakna dem som en tok. Lite blandade känslor att fara iväg.. Men .. Jag behöver dethär. Mer än någonsin.. Ensamtid är behövligt..

Ha en bra kväll!
Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu