lördag

Hallåååå

Igår blev det jobb. Så kul att vara tillbaka och träffa alla. När jag slutade åkte jag hem till amanda där resten av brudarna befann sig. Blev att mysa med lite rosé och trevliga konversationer. Blev sedan att åka in till olearys där vi skulle bowla. Jag stannade dock inte länge. Mådde riktigt dåligt. Andre kom och hämtade mig så for vi hem och sov. Har haft en förjävlig morgon. Tror jag aldrig har mått såhär kasst. Usch..

Ikväll ska andre firas. Känner bara för att ligga hemma i soffan, se film och sova. Men jag måste försöka ta mig iväg en liten sväng iallafall. Han fyller år på måndag men vi ska fira honom idag istället.. Blir nog trevligt ändå. Får försöka göra det bästa av situationen!

Har ju en hel del shopping att visa btw. Kan lägga upp nått inlägg till veckan när jag orkar.
Hoppas ni får en trevlig helg! Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu