home sweet home

- eller så inte.

Känner mig mer hemma därborta. Hehe! hursomhelst, kändes UNDERBART att få träffa familjen igen. Saknat dom som fan. Och min säng!!!! Rena rama lyxet efter att ha sovit på en hård hotell säng i 14 dagar. Inget att hurra för alltså. Alltid ska dom vara stenhårda..

Har inte sovit speciellt mycket på hemfärden så jag ska ta och släcka ner nu på en gång. Så jävla skönt. Sov gott så hörs vi kanske imorgon. Puss


Köpte 20 bilder på fotopapper och på skivan. När jag kommer hem sätter jag in skivan i datorn och ser att jag fått alla 300. Sickens shyssta vänner man har ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu