dag två

Tjoho!
Tänkte att det kan ju vara bra att visa livstecken. Så inte mammas hjärta hoppar ur bröstet ;)

Igår blev det iallafall utgång som sagt. For först till babaoglu och drack några drinkar där med victor och ali. Satt och surrade om allt möjligt i cirka två timmar. Sedan begav jag mig till hotellet igen för att se mig omkring. Kan ju vara bra att veta vart baren ligger?;) Iaf, träffade ett härligt gäng som jag hängde med hela kvällen. Fyra stycken från finland, en från tyskland och två från norge. Störtsköna människor. Måste tacka dom som skyddade mig lite. Haha. En som jobbar på hotellet ville gå ut med mig när baren stängde. Inget ovanligt här i turkiet, Det är alltid den här "do you wanna be with me after my work? we can go and drink something" - Eh, nejtack. Men vi drog därifrån innan han slutade. Scary.

Dom gick till havana club först men jag sprang in på the doors och träffade özkan och david. Jävlar vad kul det var och nog fan hamnade man på baren efter en och annan drink. Haha. Slutar alltid så! Drog även förbi till janus och träffade esra och gänget. Sötnosar hela bunten!

Resten av natten slog vi klackarna i taket på havana. Fysatan vilket bra drag det var. Även fast det inte är så mycket turister här ännu så levererade stället. Grymt bra kväll.

Idag har jag varit på stranden en stund. Har inte riktigt hunnit sola än. Har ju dock bara varit här två dagar så börjar jag pressa imorgon så ska jag nog bli brun ;)

Har även hängt lite på the doors tidigare idag. Dom fixade mig en supergod milkshake som jag njöt av medans grabbarna städade upp efter gårdagen. KAOS. Blir fan imponerad av hur mycket dom sliter alltså. Sjukt långa arbetspass och jävligt lite sömn. Phew... tror jag inte hade pallat det alltså.

Får se vad som sker ikväll. Blir väl att dra in till harbour iallafall men känner för att vara nykter ikväll. Vilket jag vet att jag inte kommer vara. Haha. Ska inte ens försöka ljuga för mig själv. Vi alla vet hur det slutar ;)

Slänger upp lite bilder från igår och idag.

david och den nya ängeln! haha.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu