dag tre

Har varit lite sen med att blogga men jag tror ni förstår. Är ju trots allt på semester :)

Igår kom Adem och hämtade mig på hotellet. Åkte då direkt till hans frisörsalong och var där i cirka två timmar. Han kunde inte fara ut innan dom stängde. Men jag ska inte klaga. Blev bortskämd med manikyr, vin, choklad, och trevligt sällskap. Sedan for vi upp till alanya castle med hans kusin där vi satt och förklirrade med utsikt över hela staden. På kvällen samlas det alltid massor av folk för att titta på utsikten och umgås. Det är verkligen skitmysigt. Trivs som fan.

Sedan for vi vidare till bellman och drack litegrann. Jag gick sedan till the doors men det blev inte så långvarigt. Kände mig jättetrött så for till hotellet och sov.

Idag har jag och Adem spenderat dagen på kleopatra beach. Pressat i solen, ätit glass och badat. Hur underbart skönt som helst. Har inte legat så mycket i solen förutom idag, så det känns ju i ansiktet. Solen tar som fan.

.. Sitter iallafall nu på hotellet och dricker en efes. Godaste ölen ever! har ätit middag åså och ska väl hänga här en stund till. Fårse vad jag hittar på sen, har massa olika alternativ att välja på så får se vad det blir :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu