dag ett

Hej alla fina!
Vet att jag har varit seg med att blogga men har inte haft tid.

Kom fram senare än tänkt. Checkade in på hotellet halv sex på morgonen. Men iallafall. Vi kan väl börja med flygresan. Var förbannat jävla rädd. Det började med att jag fick byta plats så jag fick sitta längst ut istället för vid fönstret. Dock hjälpte inte det speciellt mycket.. Det slutade med att jag satt med tre killar från personalen i deras lila "kryp in" längst bak i planet. Där bjöds det på dricka och en massa roliga historer så jag klarade mig rätt bra faktiskt. Haha. Sjukt. Men så kan det gå.

Dagen började med frukost uppe på bergen. Alpi kom och hämtade mig klockan tio så for vi dit. Där bjöd han på en jättegod turkisk måltid med färsk apelsinjucie och annat smarrigt. Och det var ju inte lite heller.. Man skulle testa allt men jag orkade inte ens smaka av hälften. Men trevligt hade jag.

Efter det for vi och köpte mig en plattång. Klantiga jag glömde den självklart hemma. Hade lagt den på stolen så att den skulle svalna. Tänkte tusen gånger att jag inte för glömma.. Men ja. Det hände iallafall. Fick dock en ny för hundra spänn så det var inte speciellt farligt. Haha.

Har precis kommit tillbaka till hotellet efter en heldag på hamam. Gud så jag har mått gott. Ansiktsmask, skum massage, oljemassage, helkroppspeeling och fransk manikyr. Känner mig ganska fräsch nu!

Ska dock ta och hoppa i duschen för att göra mig i ordning för kvällen. Kanske även ska ta och kolla in hur hotellet ser ut .. och jag har inte ens hunnit med att packa upp. Haha!

Ikväll ska jag först åka till babaoglu och hälsa på zafer och gänget. Efter det vidare till hotellet där alpi och volkan jobbar. Har inte träffat V på hur länge som helst. Ska bli grymt kul :')


Hoppas ni har det bra!
Puss

Och ja frida, Vädret är toppen ;) varmt och skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu