bildbomb

jag och adem for iväg till summergarden. Tar ungefär 15 min med bil dit från alanya. Blev dock en rätt lugn kväll med någon öl och lite mat. Var lite frusen och inte alls festsugen. Men vi hade jättetrevligt.

Detta är Maximillian. (Max) från tyskland. Vi umgicks en hel del. Han var ensam där med sina föräldrar men han var mer sugen på att besöka alla uteställen och leva livet. Så drog med han ut några kvällar med några andra från hotellet. En vän för livet!

Pierre & Benjamin. Från lidköpning. Umgicks även med dessa två mycket. Sjukt trevliga.

spelade lite volleyboll mot lucas (från norge). tävlingsinriktad som jag är gick jag såklart all in och vann ;) eller ?

öystein, jag, hanna och maja!

i taxin på G till en karaokebar.

sedan for vi iväg till janus!

sedan träffade jag två norrlänningar!!!

frukost med alpi. Detta var första dagen.

the doors!

självklart besökte jag janus ett antal gånger. Går inte att beskriva hur go denna tjej är!

Alpi och volkan på havana

özkan

Adem fixade mina naglar och ögonbryn. Så snällt. Men har aldrig 'plockat' ögonbrynen på detta sätt... med sytråd. Förstår inte hur dom kan vara så duktiga?! Men satan vad ont det gjorde.

for sedan upp till alanya castle med hans vänner och drack lite innan vi begav oss iväg till bellman.

turkisk trubadur.

efter fotbollsmatchen.

morgonkaffe med özkan :)

På robinhood

panderosa!

ulas!

Tack till alla som gjorde resan oförglömlig. Vi ses snart igen ♥


Kommentarer
Postat av: Sofi bornlid

Hej! Jag tror faktiskt jag såg dig på stranden på alanya för någon vecka sedan. Ialfall såg jag en tjej med en lika dan bikini som dig och jag undrar vart du har köpt den? Skulle gärna vilja ha en lika dan. Du kan väl skiva ettmedelande på facebook eller maila mig [email protected]? :)

2012-05-27 @ 10:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu