-

träffade hur mycket människor som helst igår som jag inte träffat på hur länge som helst. Bland annat två av dom som brukar fota mig. Så vi bestämde oss för att ses ikväll också. Lycka!

Kom till hotellet för en stund sedan. Jag och özkan var och åt lite bakismat på donken. Satt väldigt fint. Var på panderosa igår med några svenskar från hotellet. Och innan det var jag med özkan och hans vänner på gossip och kollade matchen. Har massa bilder och filmer men jag orkar inte börja föra över. Har fan inte tid. Haha!

fårse vad som sker ikväll. Några från lule/boden kommer idag så kanske blir att hänga med dom. Tror dock att det blir hyffsat lugnt :)

Funderar på att ta lite bilder nu i veckan med ulas. Han hade lite nya ideer så jag tror att det kan bli riktigt coolt. Vi satt och pratade om det igår när vi var och käkade. Taggad!

ha det bra där hemma så hörs vi!


fet crusingen igår. Alla var helt vilda! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu