TORSDAG

Vilken jävla kväll igår då. Haha! Började hos Camilla med massa trevliga filurer och sedan begav vi oss till olivers. Rätt bra med folk så det var kul. Det stängde dock redan klockan två så vi drog iväg på efterfest. Tog taxi hem klockan 6 imorse?! Måste ha haft roligt.. eller? 'nuff said.

Jaja ingen ursäkt att sova bort hela dagen iallafall. Har precis slängt på mig träningskläderna och ska börja traska till gymmet snart. Måste dock in på H&M först och köpa en ansiktskräm. Min tog just slut och jag är beroende av den. Sjukt bra.

Vi hörs sen!

Fick hem ett paket idag med mina favoritparfymer : D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu