TORSDAG

Idag har arbetsdagen gått riktigt fort faktiskt. Kanske för att man sysselsatt sig med ett och annat. Humöret har även varit på topp! For iallafall hem direkt jag slutade, Har spenderat lite tid med min familj. Sara fyller även år idag, så grattis på din 21årsdag älskade syster.

Har precis gråtit till oth avsnittet. Helt sorligt ju, haha.
Ska snart sova, för imorgon väntar en till jobbdag och sedan tar jag HELG!

Och planerna för helgen ser ut såhär än så länge:
* Fredag: Jobb och sedan myskväll
* Lördag: Fira Sara med släkt och vänner. Avslutar kvällen/natten med mina brudar hemma hos Amanda med "lite" vin och garanterat slutar det med utgång. Skulle inte förvåna mig alls. Hehe.
* Söndag: Ligga i sängen med någon halvkass film och vara bakis.

Godnatt alla fina.



Rebecka, Alla mina tankar går till dig. Det kommer att gå bra och jag kommer finnas vid din sida hela vägen. Du vet vart jag finns och du vet att jag älskar dig oerhört mycket. Du är den starkaste personen jag vet. Stay strong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu