TISDAG

Inatt har jag inte sovit vidare bra. Jag släckte ner och försökte sova runt 23.30 .. Vaknade första gången klockan 02, sedan vaknade 03 och 06 .. Sista gången visade klockan på 08.00 så då valde jag att kliva upp. Har bara legat och väntat på att det ska bli morgon. Haha! Jag förstår inte varför jag har så svårt att sova ibland. Sjukt irriterande iallafall. Jag behöver all sömn jag kan få för att fungera.

Ligger iallafall i sängen och dricker mitt morgonkaffe. Läser just nu Hugo rosas blogg och jag måste faktiskt erkänna att jag tycker om den. Den sticker ut lite. Han bjuder på sig själv och är därför mycket rolig att läsa, enligt mig iallafall. Kolla bara denna video så förstår ni vad jag menar. Skön kille.

Nåja. Humöret vill iallafall vara på topp idag. Det tackar jag för. Lite senare under dagen ska jag möta upp Frida för en fika och säkert lite shopping på stan. Sedan kanske jag far iväg på lite ärenden med mamma.

Kram.


bjuder på en gammelbild..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu