HELDAG PÅ STAN

Blev cirka fyra timmar på stan idag med söta Frida. Vi började med att dricka kaffe på waynes och surra på. Sedan tog vi oss en shopping runda. Hittade en massa fint! Sedan var tanken att båda skulle pierca örat.. Frida ville göra ett hål "inne i örat" och jag ett på den här lilla "snibben" i örat om ni fattar. Men alla jävlar hade semester. Varför?! Sjukt less blev vi. Haha.. Gick till friends och drack ytterligare en kaffe innan vi trallade färdigt på stan.

Sen gick vi hem till mig och käkade middag. Hon for just hem så jag ska väl ta tag i städningen. Spelar ingen roll hur ofta jag städar.. Efter helgen är mitt rum och garderob kaos. Frida tyckte dock att jag hade städat och undrade vad jag hade att städa egentligen? Men min mor är pedant som fan. Så, det säger väl allt. Dessutom är jag van att det alltid ska vara rent och fräsch med allt på sin plats, med tanke på det jag jobbar med. Men det är ju bara positivt.

Nåja. Kan visa shoppingen sen i ett annat inlägg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu