FÖRBANNADE HOSTA

Så jävla förbannat less på denna hosta. Har legat i sängen sedan 23.30 och försökt sova. Nu är klockan 02.15 och jag kan inte somna. När jag väl är på god väg kommer världens hostattack. Har så ont just nu så det går inte att beskriva. Detta är då verkligen ett tecken på att jag borde varva ner. Tro mig. Det kommer jag göra. Orkar inte med detta. Hojjaligen vad sämst jag mår. Om några få timmar ringer klockan och då väntar en arbetsdag på tio timmar. Kommer vara en aning trött men hostan brukar ge med sig under dagen. Men direkt jag ska sova börjar den härja. Jävla satans kuk helvete vad less. Näfan. Lägger träningen och att vara kung i baren åt sidan ett tag. Måste fixa någon dunderkur nu så man orkar leva.

Hoppas ni sover jävligt gott.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu