FAMILJEN ANNORLUNDA

Haha - minst sagt.

Hemma hos familjen nyberg kan våra morgonar vara väldigt underhållande.
Med en massa ungdomar under samma tak är det kaoz.

Pappa utbrast för en stund sedan: Asså. Det är som att bo i bigbrother huset här inne. Ska sätta upp en kamera och tjäna pengar.

Anna är däremot ovanligt glad denna morgon. Vilket jag utnyttjar till fullo. Har redan fått henne att bädda sängen åt mig, hämta kaffe, platta mitt hår. Min lilla slav. Hehe

Nu sitter pappa i soffan och sjunger till sean banan's superdåliga låt.
Sara tjatar på att han ska hoppa i duschen så dom kan skjutsa mig till jobbet.
Mamma är sur för att pappa inte tycker om hennes nya tröja.
Jag är sur för att mina två nya mascaror är helt borta.

Har även sovit i samma rum som sara och martin.
Sjuka samtalsämnen jag fått höra om hela natten lång.
Fick sova utan kuddar för att sara jävlades och bar ut dom i köket.
Tack. Det var snällt.

Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu