-

Var mycket trevligt att tralla på stan samt prata en massa över en lunch.
Lite fint fick följa med mig hem också.

Rebecka for just så nu sitter jag bara och dricker en kopp svart. Ska börja fixa lite med min fotobok strax.
Får väl se om jag lyckas få fram min kreativa sida ;) Den finns nog någonstans hoppas jag.

Sedan har jag inga planer. Blir väl en "ta hand om mig själv kväll" ..
Dom har jag allt för sällan. En ansiktsmask, hårinpackning, fixa naglarna osv.
Låter inte dumt alls.


Båda två från Gina tricot. Älskar linnet!

 

Älskar även ceasar salladen från mat&prat. Mummaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu