torsdag

Var ju som sagt på bilbingo i piteå igår med mina systrar och Marran. Ingen vinst men lika kul var det ändå. Träffade även halva släkten typ. Vilket var väldigt kul. Hinner nästan aldrig ta mig iväg dit för att hälsa på.

Efter det for jag hem och hämtade lite saker och sedan åkte jag och A hem till han och sov. Han for och jobbade tidigare än fan imorse och jag sov vidare. Men nu är jag hemma och dricker lite kaffe. Ska snart slänga på mig träningskläderna, fara och handla med mamma och sedan ska jag och Anna ut på en långpromenad. Himla skönt ska det bli.. Sol, skitsnack och promenad.

Imorgon är det iallafall midsommarafton. Ska jobba fram till 16 och sedan åker jag och Amz direkt hem till mig och lagar nå middag, och även Frida skulle komma. Får se vart kvällen tar oss. Inga planer - men det är då det blir som bäst ;) Hoppas på soooooool och värme, då blir det barbent och high heels ;)

Ha en bra dag allihopa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu