tisdag

Halloj!
 
Vackert väder luleå bjuder på idag.. Eller inte. Andre for till gällivare tidigt imorse så jag låg kvar och sov. Skulle möta upp mamma på stan runt halv ett för en lunch. Var ju bara att sätta fart på benen om man inte skulle bli dyngsur. Vilket jag blev iallafall..
 
Snart är sommaren slut känns det som. Innan den ens har börjat. Bara ta vara på alla fina dagar som förhoppningsvis kommer snart.
 
Måste ta och göra något åt mitt utseende nu. Ser ut som en blöt hund. Haha. Ska möta upp Frida på ungefär 40 minuter. Vi ska väl tralla på stan och säkert surra över en fika också. Lovisa kanske hakar på, Vi sitter och socialar nu och klagar på vädret. Vi är nog inte dom enda som gör det kan jag tänka mig?;)
 
Kl 19 ska vi befinna oss på Leos. Vi ska ha personalmöte och städkväll.
Vet inte alls hur länge vi blir där. Men går nog fort när vi är rätt många som hjälps åt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu