sunshine

Idag har jag gått på stan med Frida och Rebecka. Blev även att dricka någon god cider och äta lunch ute i solen. Underbart! Detta har vi längtat efter. Vi gick till resebyrån sen också och ombokade resan så att vi alla tre bor i samma rum, Fucking awesome. Skönt att ha betalat bort den också (y)

Nu på eftermiddagen har jag varit nere i båten och socialat med mamma. Somnade även till en stund tills Andre ringde och väckte mig. Han kom förbi en sväng också.

Nu ska jag ta och tvätta bort sminket, lägga mig i soffan och koppla av en stund. Har huvudvärk som satan, inte alls skönt.. Blir att sova tidigt idag. Har nu ons, tors och fredag kvar att jobba. Sen ledig i helgen ♥

Tänkte visa shoppingen men jag orkar verkligen inte nu. Med mig hem fick iallafall två par skor följa med, två tröjor och ett par jeans. Hämtade ut min nya skinnjacka också. Den passade tur som var! Tummen upp.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu