onsdag

Det är redan onsdag. Dagarna bara rusar förbi känns det som. Men det får mer än gärna bli helg, även fast jag jobbar. Dom har ju lovat fint väder;) .. Familjen åker ju ut med båten och jag är riktigt less att jag inte kan åka med. Men istället har jag läggan för mig själv så det blir nog att vara där med mina fina och fira midsommar:)

Nåja, ligger iallafall nyvaken hemma hos andre. Har kokat mig nå kaffe och ska väl snart kliva upp och gå hem. Han är på jobbet så. Jag går nog på stan en sväng och lunchar eller något med becka. Först ska jag vara snäll och diska bort lite här.. Han har rätt mycket att göra så lite kan man ju hjälpa till.

Vi hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu