måndag

Ny vecka!

Kom hem från jobbet för ungefär en timma sedan. Har slängt i mig middag och nu tänkte jag ta mig en dusch. Blir inte att göra speciellt mycket mer ikväll..

Imorgon är jag dock ledig. Så det blir en massa ärenden att göra då jag jobbar resten av veckan. Vi ska bland annat gå och betala våran resa, sen blir det väl shopping och lunch på stan också. Känns så otroligt bra att få spendera en vecka till i alanya efter sommarschemat slutar. Underbart! Har även en sak att fixa där borta!

Nu väntar duschen, herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu