måndag

Känns riktigt konstigt att vara ledig på en måndag. Har jobbat varje måndag och fredag i en längre tid. Men nu har sommarschemat kickat igång, så jag jobbar tre heldagar och ledig tre. Skönt med lite variation.
 
Idag sov vi lite väl länge. Dock vaknade vi nästan varje timma eftersom Andre's telefon ringde. Han väntade på samtal från umeå så han kunde få åka dit. Äntligen har han fått fara ♥ Hoppas allt kommer kännas bättre nu.
 
Jag skulle följa med dit men allt blev så hastigt. Så jag har bara varit hemma och tagit det piano. Nu ska jag dra mig ut på en promenad. Ingen sol och inget regn. Alltså perfekt väder!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu